Kdo je Onlajn holka

Kdo jsem

Jsem 25letá holka, která se v lednu 2015 náhodou dostala k online marketingu, který mě nepřestává fascinovat a překvapovat. Je to obor, ve kterém jsem pocítila chuť se realizovat, proto jsem po roce v malé firmičce, kde jsem sbírala první zkušenosti, přešla do reklamní agentury.

Co dělám

V reklamce mám možnost osahat si spoustu věcí (návrh struktury webu, copywriting, PPC, SEO, sociální sítě, Analytics apod.) a rozšířit si obzory. Má to však nevýhodu: buď nemám prostor se něčemu věnovat více do hloubky, nebo klient chce jen jednu věc.

Proč chci dělat víc

Mohla bych splnit svůj úkol a mít hotovo, mně to ale nedává spát. Proč navrhovat strukturu nějakému webu, když tam pak nebude atraktivní obsah? Proč dělat PPCčka, když klient nechce investovat do vytvoření landing page?

Kde se vzala, tu se vzala… Datová analytika

V září 2016 jsem na školení v Seznamu potkala chlapíka, který mi říkal, že toho je moc na jednoho člověka, a něco podobného ("…spoustu různých problémů, které nejdou příliš do hloubky…") mi potvrdil i Roman Appeltauer, když jsem mailem reagovala na jeho článek Práce datového analytika.

Analytika mě začala zajímat v listopadu 2015, kdy jsem šla na svou první akci s Czechitas, kde jsem zjistila, co všechno se v datech dá vyčíst, jak je vizualizovat, interpretovat, co s nimi dělat…

A pak vznikl tento blog

Začala jsem chtít víc. Vědět víc, umět víc, dělat víc… Vím, že nic nevím, proto jsem založila tento blog, kam si chci zapisovat své nové poznatky z onlajn světa, a kam mi i ty můžeš napsat a podělit se o své zkušenosti – oprav mě, pokud píšu nesmysly, nebo mě upozorni na zajímavou akci, setkání, školení.

Zajímá tě něco? Napiš mi.

Skoro dva roky sbírám zajímavé články, návody, tipy, materiály ze školení. Teď si je převádím do online podoby. :-)

matriály pro studium online marketingu