Kdo jsem
Jsem 25letá holka, která se v lednu 2015
náhodou dostala k online marketingu, který mě nepřestává fascinovat a
překvapovat. Je to obor, ve kterém jsem pocítila chuť se realizovat, proto
jsem po roce v malé firmičce, kde jsem sbírala první zkušenosti, přešla do
reklamní agentury.
Co dělám
V reklamce mám
možnost osahat si spoustu věcí (návrh struktury webu, copywriting, PPC, SEO,
sociální sítě, Analytics apod.) a rozšířit si obzory. Má to však nevýhodu: buď
nemám prostor se něčemu věnovat více do hloubky, nebo klient chce jen jednu
věc.
Proč chci dělat víc
Mohla bych splnit
svůj úkol a mít hotovo, mně to ale nedává spát. Proč navrhovat strukturu
nějakému webu, když tam pak nebude atraktivní obsah? Proč dělat PPCčka, když
klient nechce investovat do vytvoření landing page?
Kde se vzala, tu se vzala… Datová analytika
V září 2016 jsem
na školení v Seznamu potkala chlapíka, který mi říkal, že toho je moc na jednoho
člověka, a něco podobného ("…spoustu různých problémů, které nejdou příliš
do hloubky…") mi potvrdil i Roman Appeltauer, když jsem mailem reagovala
na jeho článek Práce datového analytika.
Analytika mě
začala zajímat v listopadu 2015, kdy jsem šla na svou první akci s Czechitas,
kde jsem zjistila, co všechno se v datech dá vyčíst, jak je vizualizovat, interpretovat,
co s nimi dělat…
A pak vznikl tento blog
Začala jsem chtít víc. Vědět víc, umět
víc, dělat víc… Vím, že nic nevím, proto jsem založila tento blog, kam si chci
zapisovat své nové poznatky z onlajn světa, a kam mi i ty můžeš napsat a
podělit se o své zkušenosti – oprav mě, pokud píšu nesmysly, nebo mě upozorni
na zajímavou akci, setkání, školení.
Zajímá tě něco? Napiš mi.
Skoro dva roky sbírám zajímavé články, návody, tipy, materiály ze školení. Teď si je převádím do online podoby. :-)